بانک اطلاعات و مراکز وابسته به سازمان بهزیستی

بانک اطلاعات و مراکز وابسته به سازمان بهزیستی

بانک اطلاعات و مراکز وابسته به سازمان بهزیستی

بانک اطلاعات و مراکز وابسته به سازمان بهزیستی

نیاز مراکز بهزیستی به کمک های داوطلبانه ؛ از برقکار تا پزشک

فرهاد اقطار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان بهزیستی کشور در مراکز خود نیاز به برقکار و پزشک دارد و صاحبان این حرفه ها می توانند خدمات خود را به این مراکز ارائه دهند.
وی ادامه داد: بطورمثال یک پزشک می تواند در هفته دو بیمار در شیرخوارگاه آمنه را ویزیت و معاینه کند.
وی اضافه کرد: هم اکنون وکلایی به مراکز بهزیستی مراجعه کردند و حاضر شدند از حقوق کودکان دفاع کرده و وکالت آنان را بطور رایگان برعهده بگیرند.
رئیس دبیرخانه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت: بازنشستگان آموزش و پرورش نیز می توانند در مراکز سالمندان ، خدمات ارائه داده و کلاس های آموزشی برگزار کنند.
اقطار افزود: تمام صاحبان حرف می توانند به مراکز بهزیستی ، خدمات ارائه دهند و داوطلبان می توانند در سامانه داوطلبان در سایت سازمان بهزیستی کشور نام نویسی و برای همکاری ، اعلام آمادگی کنند یا اینکه می توانند با مراکز بهزیستی تماس بگیرند.
وی ادامه داد: همچنین مردم می توانند کمک های نقدی خود را به صندوق های با آرم بهزیستی بیندازند هرچند که گسترش صندوق های الکترونیکی صدقات در دستورکار دبیرخانه مشارکت های مردمی بهزیستی قرار گرفته است.
اقطار یادآور شد: هم اکنون 20 هزار صندوق در کل کشور با آرم سازمان بهزیستی هر استان وجود دارد چراکه مردم ترجیح می دهند کمک هایشان در استان خودشان هزینه شود.

لینک خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.