بانک اطلاعات و مراکز وابسته به سازمان بهزیستی

بانک اطلاعات و مراکز وابسته به سازمان بهزیستی

بانک اطلاعات و مراکز وابسته به سازمان بهزیستی

بانک اطلاعات و مراکز وابسته به سازمان بهزیستی

مرکز جامعه توانبخشی رحمت بافق افتتاح شد

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در آیین افتتاح مرکز جامعه توانبخشی رحمت بافق با اشاره به اینکه یکی از وظایف بهزیستی ارائه خدمات مورد نیاز به معلولان است، گفت: معلولان در همه جا باید از خدمات بهزیستی بهره‌مند شوند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور به نقل از یزد، «انوشیروان محسنی‌بندپی» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در آیین افتتاح مرکز جامعه توانبخشی رحمت بافق با اشاره به اینکه یکی از وظایف بهزیستی ارائه خدمات مورد نیاز به معلولان است، گفت: معلولان در همه جا باید از خدمات بهزیستی بهره‌مند شوند. 

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه یکی از شاخصه‌های عدالت اجتماعی، برخورداری همه از امکانات یکسان است، خاطرنشان کرد: استراتژی و راهبرد سازمان بهزیستی بهره‌مندی همه معلولین در مناطق کم برخوردار از خدمات این سازمان است. 

وی تاکید کرد: مهم نیست که یک معلول در مناطق کم برخوردار زندگی می‌کند و یا اینکه در شهرها به سر می‌برد بلکه مهم این است که همه معلولان خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند. 

محسنی‌بندپی، تصریح کرد: بهزیستی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد که زمینه بهره‌مندی همه معلولان از خدمات این سازمان را فراهم کند و افتتاح چنین مجموعه‌هایی در شهرستان‌های مختلف هم در راستای تحقق این هدف والای سازمان بهزیستی کشور است. 

لینک خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.