بانک اطلاعات و مراکز وابسته به سازمان بهزیستی

بانک اطلاعات و مراکز وابسته به سازمان بهزیستی

بانک اطلاعات و مراکز وابسته به سازمان بهزیستی

بانک اطلاعات و مراکز وابسته به سازمان بهزیستی

پیام فرماندار گلپایگان به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری گلپایگان،حسین فراست فرماندار گلپایگان در پیامی، فرارسیدن هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی را به کلیه تلاشگران و دست اندرکاران این عرصه در شهرستان گلپایگان ، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

 

                                                                               بسم الله الرحمن الرحیم

     ۲۵تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان« روز بهزیستی و تامین اجتماعی» نامگذاری شده است.خدمتگزاران خدوم سازمان های بهزیستی و تامین اجتماعی با تلاش مستمر و خستگی ناپذیر، زمینه ساز آرامش آحاد جامعه هستند.حکایت ایثار و فداکاری این خدمتگزاران بر قلب و زبان ایرانیان نقش بسته است و این روز بهانه ای برای یادآوری دریای وسیع ایثار این عزیزان است. خدمت در چنین سازمانی از نعمت هایی است که خداوندبزرگ به برترین بندگان خویش عطا می نماید.

     بدینوسیله، اینجانب فرارسیدن هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی را به همه تلاشگران صبور و مهربان اداره بهزیستی و سازمان تأمین اجتماعی که با مسئولیت پذیری باعث تسکین آلام معلولین ، مددجویان و کاهش دغدغه های بیماران، آرامش بازنشستگان، مستمری بگیران و سایر اقشار مردم می شوند ، تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

     توفیق روزافزون این عزیزان را ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای تحقق سیاست های رفاهی دولت تدبیر و امید، از درگاه خداوند متعال خواستارم .

                                                                                         حسین فراست

                                                                                              فرماندار گلپایگان

لینک خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.